Hoe werken wij?
Je neemt het defecte apparaat mee naar een bijeenkomst en wordt ontvangen door de gastheer/vrouw, die na jouw uitleg van het probleem een reparatiebon uitschrijft.
Er kan op een bijeenkomst een korte wachttijd zijn. Daarna neem je het apparaat mee naar de tafel en begint de reparateur de werkzaamheden. Het beste is om tijdens de reparatie aan tafel te blijven zodat je aan de reparateur kan vertellen over het apparaat en vragen kan stellen over het defect.
Na afloop van de reparatie mag je een vrijwillige bijdrage geven. Koffie/thee, gezelligheid en kennismaking zijn altijd gratis!
Voorwaarden
Een gast die een apparaat op een bijeenkomst ter reparatie aanbiedt gaat met deze voorwaarden akkoord:
- Bijeenkomsten van de Repairclub zijn bedoeld voor particulieren.
- Een apparaat dient schoon aangeboden te worden.
- Lever het apparaat aan met kabels en adapter en cd/dvd/video indien van toepassing.
- Wacht- en reparatietijd zijn niet te garanderen. We streven naar 1 uur per apparaat.
- We moedigen aan om aanwezig te zijn tijdens de reparatie.
- De reparateur overlegt over eventueel te vervangen onderdelen.
- Meegebrachte apparaten en materialen worden door de gast weer retour genomen.
- De Repairclub accepteert geen aansprakelijkheid over de werkzaamheden of de uitkomst daarvan.
Reparatie statistieken
2023 - 2024
2022 - 2023
2021 - 2022
2020 - 2021
In het seizoen 2020 - 2021 zijn er praktisch geen bijeenkomsten geweest in verband met de COVID-19 pandemie derhalve is er van dit seizoen dan ook geen reparatie statistiek beschikbaar.
2019 - 2020
2018 - 2019